بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
پيوندهای روزانه
Daily Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 96
    تعداد کل نظرات : 0
    اختصاصی اینستاگرام ومارکتینگ

    سئو و اینستاگرام مارکتینگ

    به عقیده من حداقل در فضای مجازی برای مسلط شدن به هر شبکه اجتماعی و یا هر نوع کسب و کاری نیاز می باشد شما دو یا سه سال تجربه کسب کنید .نمیشود با یک دوره و یا خواندن پی دی اف و حتی تحصیلات آکادمیک مدعی شد کار را بلد شده ایم.یادم هست دو سال پیش در اینستاگرام همیشه به این فکر میکردم چه طوری می شود فعالیت پیوسته داشت بدون اینکه پالیسی آن ( قوانین و مقررات) نقض شود به دنبال راه حل های مختلف رفتم و در کنار بررسی هایم دو تا پیج غیر شخصی راه اندازی کردم تا روش هایی را که یاد گرفتم پیاده کنم اعتقاد دارم چه در سئو و چه در اینستاگرام مارکتینگ و هر نوع فعالیتی باید موش آزمایشگاهی شما فراهم باشند.یک پیج نیز خریداری کردم مربوط به فن پیج یک گروه موزیک بود با حدود۳۰ کا فالوور ، این یه تجربه جدید بود با کاربران بسیار زیاد که چیز های زیادی یاد گرفتم مانند اینکه سعی کنید مطالبی مخالف با عمومیت جامعه نگذارید چراکه اداره یک پیج بزرگ کاملا استراتژی متفاوتی دارد نسبت به پیجی با ۱۰۰ فالوور شما در این حالت باید به فکر افکار عمومی نیز باشید اگر در مورد بازیگر محبوبی بد گویی یا خلاف انتظار عموم بگذارید ریپورت هایی را دریافت خواهید کرد که منجر به دیس شدن یا غیر فعال شدن اکانت شما با دارآمد چند میلیونی به مدت حداقل ۱ ماه خواهد شد.پیج دیگری را خریداری کردم در سال ۱۳۹۶ به مبلغ ۲۰ میلیون با تعداد فالور های ۲۲۰ هزار و درآمد ۳ میلیون در ماه به نام بازیگران سینما و به مدت حدود دو سال بر روی آن کار کردم به دلیل اعتبار بالای پیج ادمین های زیادی به اصطلاح با ما تب لایک میرفتن هر پست ما حداقل ۴۰هزار بازدید یکتا یا همان ریچ داشت. پس برای کسب درامد با پیج های بزرگ نیاز به تعامل با سایر ادمین های اینستاگرام دارید.

    تب لایک به روشی در اینستاگرام مارکتینگ گفته می شود که در آن ادمین های پیج‌ها در گروه‌های اینستاگرام و تلگرام دور هم جمع می‌شوند و پست های یکدیگر را لایک می کنند.

    در روش “گروه تب لایک اینستاگرام" به دلیل لایک شدن پست‌ها توسط ادمین ها با پیچ های خودشان این پست ها به کاربران بیشتری نمایش داده می شود و در نتیجه احتمال بیشتری برای ورود به بخشاکسپلور اینستاگرام دارند.

    الگوریتم های اینستاگرام :

    بله اینستاگرام هم مانند گوگل دارای الگوریتم هایی می باشد که سئو کار ها بهتر با رفتار این الگوریتم ها آشنا می شوند. اینستاگرام یک الگوریتم مشخص دارد که مخصوص پیج هایی با فالوور زیاد می باشد یعنی رفتاری که با نوع پیج ها میشود با یک پیج تازه تاسیس و یا تعداد دنبال کننده کم بسیار متفاوت است.در این نوع پیج ها آنفالو کردن کاربران در صورتی که در مدت زمان کوتاهی صورت بگیرد به اصطلاح ادمین های اینستا پست به اکسپلور نمی رود.

     

    یک الگوریتم کیفیت اینستاگرام معرفی کنم به نام شادو بن(shadowban) که به حالتی گفته میشود که پست شما با وجود هشتگ بازدید ندارد یعنی اینستا شما را مجازات کرده و قدرت شما را کم کرده است معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما در تب لایک زیاده روی کرده باشید هشتگ های نامرتبط که صرفا برای افزایش بازدید زده می شود نیز در شادو بن شدن پیج موثر می باشد.

    یکی دیگر از عوامل موثر شادوبن شدن در اینستاگرام کپی کردن مطالب از پیج های دیگر می باشد بدون آنکه حق کپی رایت شرکت مذکور رعایت شده باشد.

    دقت کنید اگر شما حتی موسیقی بک گراند یک کلیپ خود را به صورت غیرمجاز از برندی برداشته باشید در صورت پیگیری حتما به مشکل برخواهید خورد.

    یکی از صاحبان کسب و کار که با من تماس گرفت از هشتگ یک برند دوربین استفاده می کرد و کمپانی از این طریق پیچ را پیدا و گزارش داده بود.

    در حین گزارش ممکن است پست شما حذف شود اما الگوریتم های اینستاگرام نیز این موضوع را پیگیری خواهند کرد و صفحه شما محدود خواهد شد.

    منبع : owjseo.com

     

    برچسب‌ها :
    دوشنبه 19 آذر 1397 - 18:23 نویسنده : hedi بازدید : 314 ادامه مطلب
    اختصاصی پرده برداشتن از راز خرید و فروش لانه خفاش ها

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، فاروق سخنور گفت: تنها دلیلی که برای این عمل وجود دارد سوء استفاده برخی از سودجویان و کلاهبرداران در فضای مجازی با انتشار فیلمی جعلی مبنی بر وجود ماده ای خاص در لانه خفاش هاست.

    سخنور افزود: کلاهبرداران با انتشار فیلمی جعلی و ارائه اطلاعات غلط در فضای مجازی سعی دارند از حس کنجکاوی برخی افراد ساده لوح استفاده کنند و با دروغ قیمتی بودن لانه این خفاش ها، آنها را در دام بیاندازند تا مبالغی هنگفت را به امید سود بیشتر به آنها بپردازند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد با بیان اینکه خفاش ها لانه ندارند، تصریح کرد: برخی مالباختگان با تصور اینکه تجارت این لانه ها سودآور است اقدام به خرید لانه هایی می کنند که دست ساخت است درحالیکه خفاش ها هیچ گونه لانه ای ندارند.

    وی افزود: خفاش ها تنها پستاندارانی هستند که می توانند پرواز کنند، این پرندگان در سال یک بار زایمان کرده و بچه خود را در میان بال های شان می گیرند، بچه خفاش ها حتی هنگام شکار نیز از مادر خود جدا نمی شود.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد تأکید کرد: خفاش ها از سقف آویزان      می شوند درحالیکه سرشان پایین است و شایعه مواد مایع جمع شده در لانه آنها کاملاً کذب و برای گمراهی و فریب بوده است.

    سخنور در ادامه با اشاره اینکه افتادن در دام سودجویان تنها به متضرر شدن شهروندان منجرمی شود از مردم خواست به شایعات در این باره توجه نکرده و با اقدامات نسنجیده حیات این جانوران را با تهدید روبه رو نکنند زیرا بیدار کردن خفاش ها در این فصل منجر به مرگ آنها و برهم زدن اکو سیستم می شود.

    شایعه گرانبها بودن لانه خفاش ها که در فضای مجازی بیشتر به آن دامن زده شده، عده ای را با هدف سودجویی، روانه غارها از جمله غار آبی تاریخی سهولان ،دومین غارآبی کشور کرده است.

     منبع : iribnews.ir


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 19 آذر 1397 - 18:07 نویسنده : hedi بازدید : 279 ادامه مطلب
    اختصاصی باربیکیو دیواری

    باربیکیو دیواری | انواع باربیکیو دیواری | باربیکیو دیواری گازی

    باربیکیو دیواری ، یکی دیگر از انواع باربیکیو ، باربیکیو دیواری می باشد . باربیکیو دیواری

    مناسب برای استفاده در محیط خانه ( حیاط ، تراس ، حیاط خلوت ، بالکن ، پارکینگ و پشت بام )

    و مکان هایی می باشد که به گاز و برق دسترسی دارند .


    اگر به دنبال کباب پزی هستید که مکان زیادی را اشغال نکند ، می توانید از کباب پز های دیواری

    استفاده کنید . این باربیکیو مانند کمدی است که به دیوار چسبیده است . از مهم ترین مزایای باربیکیو

    دیواری می شود به جاگیر نبودن آن اشاره کرد . این باربیکیو با قابلیت کار کردن با گاز شهری ، گاز مایع

    و برق آلودگی چشم گیری ندارد و به راحتی تمیز می شود . این نوع باربیکیو بسیار مناسب برای استفاده

    در آشپز خانه است . مزیت مهمی که این دستگاه دارد آن است که در هنگام پخت کباب بر روی آن به

    ظرفشویی جهت شستن دست خود و ... دسترسی دارید . البته این را نیز باید بدانید که کیفیت گوشت های

    کباب شده بر روی این کباب پز ها ، به خوبی کیفیت کباب های پخته شده بر روی کباب پز های زغالی نمی باشد.

    اگر شما دوست دار کباب با طعم دودی هستید ، این کباب پز مورد مناسبی برای شما نیست . باربیکیو دیواری

    انواع مختلفی دارد که عبارت اند از :

    باربیکیو دیواری کشویی

    این نوع باربیکیو به شکل کمدی در داخل دیوار است که با کشیدن آن به سمت بیرون ، می شود از آن استفاده

    و پس از اتمام کار نیز آن را با هل دادن به سمت داخل جمع کرد .

    باربیکیو دیواری تاشو

    باربیکیو های دیواری تاشو دارای دستگیره ای هستند که با کشیدن و هل دادن آن به سمت بیرون ، قابلیت

    استفاده پیدا می کنند .

    باربیکیو دیواری ساده

    این نوع کباب پز دیواری همچون باربیکیو های دیگر فقط متصل به دیوار است .

    سخن پایانی

    همانطور که مشاهده کردید باربیکیو دیواری ، متصل به دیوار است و فضای کمی را اشغال می کند .

    انواع باربیکیو دیواری عبارت اند از ؛ کشویی ، تاشو ، ساده .

    منبع : arianafire.com 

     


    برچسب‌ها : باربیکیو " ساخت باربیکیو " باربیکیو آجری " باربیکیو ذغالی" باربیکیو گازی" قیمت باربیکیو "باربیکیو دیواری,
    پنجشنبه 15 آذر 1397 - 20:39 نویسنده : hedi بازدید : 326 ادامه مطلب
    اختصاصی روز جهانی ایدز در سال 2018: 30 سؤال درباره HIV / AIDS به مدت 30 سال روز جهانی ایدز پاسخ داده شد

    روز شنبه مردم سراسر جهان روز 30 فوریت جهانی روز جهانی ایدز، یک رویداد را با هدف گسترش آگاهی از بیماری ایدز و ایدز، مشاهده خواهند کرد.

    برای علامت گذاری به 30 سالگرد اولین روز جهانی سلامت، در اینجا 30 پرسش و پاسخ اسطوره ای، افسانه ها، حقایق و ارقام مربوط به اچ آی وی و ایدز در سراسر جهان قرار دارد.

    1. برای HIV و ایدز چطور است؟
    HIV برای ویروس نقص ایمنی بدن انسان است ایدز برای سندرم نقص ایمنی بدست آمده است.

    2. تفاوت بین HIV و ایدز چیست؟
    HIV یک ویروس است که می تواند منجر به ایدز شود. ایدز آخرین سه مرحله از عفونت HIV است.


    با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، افرادی که در مرحله اول، عفونت حاد حاد، در طی 2 تا 4 هفته پس از عفونت بیماری بیماری آنفولانزا تجربه می کنند. این می تواند چند هفته طول بکشد. افرادی که در این مرحله مقدار زیادی از این ویروس را در خون خود دارند، بیشتر احتمال انتقال عفونت را دارند.

    HIV.gov می گوید مرحله دوم، تاخیر بالینی، یک دوره زمانی است که ویروس فعال است، اما تنها در سطوح پایین بازتولید می کند. افرادی که در این مرحله ممکن است علائم را تجربه نکنند، اما هنوز هم می توانند HIV را به دیگران انتقال دهند. این مرحله می تواند چندین دهه باشد، بسته به درمان، اما همچنین می تواند کوتاه تر باشد.

    CDC می گوید، ایدز، مرحله سوم، منجر به بیماری های شدیدتر می شود، زیرا ویروس در طول زمان به سیستم ایمنی بدن آسیب می رساند. به طور متوسط، افراد مبتلا به ایدز که درمان نمی شوند، سه سال باقی می مانند، طبق گزارش CDC.

    CDC می گوید: درمان در هر سه مرحله می تواند علائم را پیشگیری کند یا علائم کند و خطر انتقال را کاهش دهد.

     
     
    3. چگونه می دانید اگر HIV یا ایدز دارید؟
    تست بهترین روش برای تعیین اینکه آیا شما اچ آی وی دارید، اما علائم ممکن است قبل از اینکه HIV در یک آزمایش رخ دهد رخ دهد. بعضی از علائم مانند آنفولانزا مانند تب، لرز، بثورات، عرق شبانه، درد عضلانی، گلودرد، خستگی، غدد لنفاوی متورم یا زخم دهان، در طی دو هفته از عفونت تجربه می کنند.

    4. چگونه HIV شما را بیمار می کند؟
    ویروس اچ آی وی با کاهش سلول های CD4 یا سلول های T به سیستم ایمنی بدن شما حمله می کند و برای مبارزه با عفونت های دیگر سخت تر می شود. "با گذشت زمان، HIV می تواند بسیاری از این سلول ها را از بین ببرد که بدن نمی تواند با عفونت و بیماری مبارزه کند" .gov

    با توجه به HIV.gov، این بیماری ایدز می شود زمانی که تعداد سلول های T کاهش می یابد در زیر 200 سلول در هر میلی متر مکعب خون، و یا برخی از عوارض مرتبط با ایدز مانند عفونت شدید ظاهر می شود.

     
    مشاهده 50 عکس
    2018 روز جهانی ایدز 30 ساله
    5. ویروس چگونه انتقال می یابد؟
    فرد تنها می تواند از طریق فعالیت های خاصی که با آنها تماس می گیرد با مایعات بدن خاصی آلوده به ویروس HIV شود.

    با توجه به CDC، خون، مایع منی، مایع پیش ماده منیزیم، مایعات رکتال، مایعات واژن و شیر مادر می توانند HIV را انتقال دهند.

    CDC می گوید: "این مایعات باید با غشای مخاطی یا بافت آسیب دیده ارتباط برقرار کنند یا به طور مستقیم به جریان خون تزریق می شوند (از یک سوزن یا سرنگ) برای انتقال به رخ می دهد."

    طبق گزارش HIV.gov، یکی از دو روش اصلی که ویروس در ایالات متحده پخش می شود، رابطه جنسی مقعدی و واژینال با فرد مبتلا به HIV است. استفاده از یک سوزن یا سرنگ آلوده دیگر است.

    مادر ممکن است این ویروس را در دوران بارداری، زایمان یا شیردهی به فرزندش منتقل کند. همچنین می تواند با آلودگی با ویروس اچ آی وی مورد حمله قرار گیرد. راه های دیگر نادر اما ممکن برای انتقال HIV در اینجا می توانید پیدا کنید.

    6. آیا بزاق یا پشه ها HIV را می گیرند؟
    اچ آی وی نمی تواند از طریق بزاق، عرق و یا اشک به داخل منتقل شود، مگر اینکه خون از یک فرد مبتلا به HIV مخلوط شود. بدین معنی که دست زدن، حمام دادن، بوسیدن و فعالیت های دیگر ویروس را گسترش نخواهد داد. اشکالاتی مانند پشه ها و کنه ها نیز نمیتوانند آن را گسترش دهند.

    7. آیا می توان اچ آی وی را با خون دادن انتقال داد؟
    CDC می گوید قرارداد اچ آی وی در یک مرکز بهداشتی "بسیار نادر است". با توجه به HIV.gov در سالهای اولیه بیماری ایدز در دهه 1980، موارد عفونت با تزریق خون بیشتر شایع بود اما امروزه آزمایش دقیق امروزه خطر را کاهش می دهد.

    موسسه ملی قلب، ریه و خون می گوید خطر ابتلا به انتقال HIV از طریق انتقال خون پایین تر از مرگ و میر ناشی از رعد و برق است.

    CDC می گوید شما نمیتوانید با دادن خون به HIV برسید.

     
    دانش آموزان پزشکی اندونزی در حال خواندن شمع های نور در حین پیگیری روز جهانی ایدز در سورابایا، جاوه شرقی، اندونزی، 2015.
    TRISNADI / AP
    8. آیا شما اچ آی وی را دوباره می توانید دریافت کنید؟
    بله با توجه به CDC، سوء عفونت HIV اتفاق می افتد زمانی که یک فرد مبتلا به HIV با یک سویه متفاوت از ویروس آلوده می شود. CDC می گوید، اثرات متفاوت هستند و برخی از افراد می توانند فشار ایجاد کنند که در برابر درمان هایی که در حال حاضر مصرف می کنند مقاوم باشد، اما "سوء عفیفی سخت به درمان" نادر است. "

    9. چند نفر در سراسر جهان HIV دارند؟
    به گفته سازمان ملل، در سال 2017، 36.9 میلیون نفر مبتلا به اچ آی وی در سرتاسر جهان زندگی می کنند. از این تعداد، 35.1 میلیون نفر بالغ و 1.8 میلیون کودک بودند. CDC تخمین می زند که تا پایان سال 2015، 1.1 میلیون نفر در ایالات متحده با اچ آی وی زندگی می کنند. پانزده درصد نمی دانستند که آلوده شده اند.

    10- چه تعداد افراد تازه آلوده به اچ آی وی در سال 2017 می شوند؟
    به گفته سازمان ملل، در سراسر جهان 1،8 میلیون نفر. به گفته CDC در ایالات متحده، 38،739 نفر مبتلا به اچ آی وی بودند.

    11. چگونه بسیاری از افراد سال گذشته از بیماری های مرتبط با HIV / AIDS جان خود را از دست دادند؟
    سازمان ملل متحد می گوید: در سراسر جهان، 940،000 نفر هستند. در ایالات متحده، 15،807 نفر مبتلا به تشخیص HIV در سال 2016 جان خود را از دست دادند. CDC می گوید این مرگ و میر ناشی از هر علتی است.

    12. چگونه تعداد موارد و مرگ و میر از زمان ابتلا به بیماری ایدز آغاز شد؟
    از زمان ابتلا به بیماری همه گیر، 77.3 میلیون نفر مبتلا به HIV بوده اند و 35.4 میلیون نفر از بیماری های مرتبط با HIV / AIDS جان خود را از دست داده اند.

    طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، 940،000 نفر که از اچ آی وی / ایدز در سال 2017 در جهان جان خود را از دست دادند، از سال 2004 به میزان 52 درصد کاهش یافته و از سال 2010 به میزان 34 درصد کاهش یافته است.

    طبق آمار U.N.، 1.8 میلیون تشخیص جدید در سال 2017، 56 درصد کاهش از 2.8 میلیون در سال 2000 بود.

     
    یک مددکار که یک علامت قرمز عریض قرمز ساخته شده توسط یک سازمان خیریه وابسته به یک کلیسای کاتولیک محلی با داوطلبان در طول یک بیماری ایدز ...
    بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر
    AP
    13. هنگامی که اپیدمی HIV / AIDS آغاز شد؟
    طبق گزارش سازمان ملل متحد، دانشمندان ایالات متحده اولین شواهد بالینی را برای بیماری که در سال 1981 به عنوان ایدز شناخته می شود، کشف کردند. شامپانزه ها در آفریقای مرکزی به عنوان منبع HIV در انسان شناخته شده اند. CDC می گوید نسخه ای از ویروس که SIV نامیده می شود، به انسان منتقل شده و سپس جهش یافته است. HIV در ایالات متحده از اواسط تا اواخر دهه 1970 وجود داشته است.

    14. آیا موارد در میان بحران مواد مخدر افزایش یافته است؟
    نگرانی در حال افزایش است که مصرف کنندگان سم مصرف کننده مواد مخدر می توانند باعث افزایش موارد HIV شوند.

    طبق گفته بنیاد خانواده کایزر، در سال 2015، اسکات کانتی، ایندیانا، از 181 بیماری تشخیص اچ آی وی مربوط به مصرف مواد مخدر مبتلا شده است.

    بر طبق داده های CDC که توسط بنیاد خانواده کایزر ذکر شده است، سهم عفونت های اچ آی وی در ایالات متحده با استفاده از مواد مخدر در ورزشکاران وابسته به 40 درصد در سال 1990 به 6 درصد در سال 2015 کاهش یافته است. ایندیانا اوبریک.

    داده ها نشان می دهد که تعداد سال پیش به سطح قبل از سال 2015 کاهش یافته است.

    15. آیا برخی از جمعیت ها بیشتر از دیگران در معرض خطر هستند؟
    CDC می گوید که مردان همجنس گرا و همجنسگرا بیشترین آسیب در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

    به گفته CDC، شصت و شش درصد از تشخیص های جدید HIV در سال 2017 از تماس جنسی مردانه و مردی بوده است.

    24 درصد از تماس با همجنسگرایان 70 درصد از کسانی که تشخیص داده شده بودند، زنان بودند.

    چهل و سه درصد از افرادی که در سال 2017 تشخیص داده شده بودند، سیاه پوست یا آفریقایی-آمریکایی بودند. 26 درصد سفید و 26 درصد آنها اسپانیایی یا لاتین بودند.

    16. چه چیزی در اطراف اچ آی وی / ایدز وجود دارد؟
    ترس از آلودگی به اچ آی وی و ایدز به اطلاعات کاذب و گسترش تبعیض علیه برخی افراد کمک می کند.

    سازمان ملل متحد هشدار می دهد که تبعیض بر اساس جنسیت، جنسیت، مصرف مواد مخدر، کار جنسی و وضعیت اقتصادی، از جمله دیگر، می تواند به شدت به افراد مبتلا به اچ آی وی آسیب برساند. افرادی که مبتلا به HIV هستند و در معرض خطر ابتلا به عفونت های شدید هستند، به احتمال زیاد سریعا به دنبال درمان هستند. Stigma همچنین می تواند مردم را از آزمایش و یا افشای عفونت خود را متوقف کند.

    در ایالات متحده، حمایت قانونی برای جلوگیری از تبعیض علیه افراد مبتلا به HIV وجود دارد.

     
    بیل کلینتون، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، در سخنرانی روز جهانی ایدز در سانفرانسیسکو، سخنرانی اصلی را ارائه می دهد.
    جاستین سلولیان / تصاویر جالبی
    17. آیا HIV / ایدز درمان می شود؟
    بله CDC می گوید افراد مبتلا به اچ آی وی می توانند مجموعه ای از داروها را به نام درمان ضد رتروویروسی یا ART، که ویروس را از پیشرفت کند، سالها سالم نگه دارد و احتمال ابتلا به ویروس را به شدت کاهش دهد.

    18. ART چگونه کار می کند؟
    درمان ضد رتروویروسی، که معمولا از سه دارو استفاده می کند، با هدف کاهش بار ویروسی فرد - سطح HIV در خون است.

    سازمان بهداشت جهانی می گوید: ترکیبی از داروها می تواند "به حداکثر میزان سرایت ویروس HIV و جلوگیری از پیشرفت بیماری اچ آی وی را متوقف کند. ART همچنین از انتقال ویروس HIV جلوگیری می کند."

    CDC می گوید: اگر میزان ویروسی قابل شناسایی نباشد، "شما به طور موثر برای انتقال HIV به یک شریک HIV منفی از طریق جنس موثر نیست." CDC می گوید مردم طی شش ماه می توانند بار ویروسی غیر قابل تشخیص را بدست آورند. اما از دست دادن یک دوز می تواند بار و خطر انتقال HIV را افزایش دهد.

    19. میانگین امید به زندگی با درمان امروز چیست؟
    به گفته HIV.gov، یک تشخیص HIV و ایدز 30 سال پیش اغلب به معنای یک تا دو سال زندگی بود. با درمان، این تغییر کرده است.

    CDC می گوید: "امروز، فرد مبتلا به HIV که قبل از این بیماری درمان می شود بسیار پیشرفته است، می تواند تقریبا تا زمانی که شخص مبتلا به HIV نمی شود زندگی کند."

    محققان در سال گذشته در The Lancet گزارش دادند: "امید به زندگی در بیماران مبتلا به ART، حدود 10 سال در دوران ART افزایش یافته است. امید به زندگی آنها پایین تر از بقیه جمعیت است.

    20. آیا درمان وجود دارد؟
    نه هنوز. محققان به دنبال درمان هستند. طبق گفته موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی، اگر یک درمان پیدا شود، به احتمال زیاد یکی از دو فرم را می گیرد.

    ریشه کن سازی ویروسی به این معنی است که HIV از بدن بیمار حذف می شود. NIAID می گوید این رویکرد شامل "تولید ویروس از حالت پنهان آن است به طوری که سیستم ایمنی پیشرفته و یا درمان های اعمال می تواند سلول های آلوده به HIV هدف قرار دادن و از بین بردن." محققان همچنین در حال بررسی جهش های ژنی در افراد خاصی هستند که سلول های ایمنی بدن آنها در برابر ویروس HIV مقاوم هستند.

    یک درمان کاربردی و یا تجویز بدون درمان با ART، به این معنی است که از بین بردن اچ آی وی، بلکه به نقطه ای که داروهای روزانه دیگر لازم نیست، سرکوب می شوند.

    21. تیموتی براون چه کسی است؟
     
    داوطلبان در روز دسامبر 1، 2009، بخشی از فحشای یادبود ایدز را بر روی چمن کتابخانه ریاست جمهوری کلینتون در شهر لیتل راک، آرکانزاس، در روز جهانی مبارزه با ایدز، برطرف می کند.
    دني جانستون / آ
    تیموتی براون، همچنین به عنوان بیمار برلین شناخته می شود، گاهی اوقات اولین فرد مبتلا به HIV است. طبق گفته موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی، براون، یک آمریکایی که با ویروس اچ آی وی در برلین زندگی می کند، برای بیماری لوسمی تحت درمان قرار گرفته و به پیوند مغز استخوان نیاز دارد. اهداکننده او یک جهش ژنتیکی برای پروتئینی به نام CCR5 داشت.

    این موسسه می گوید: "CCR5 بر روی سطح سلول های ایمنی بدن وجود دارد و اچ آی وی از این پروتئین برای ورود و آلوده شدن سلول ها استفاده می کند." "هنگامی که CCR5 به علت نقص ژن که برای آن رمزگذاری می شود، دچار اختلال یا عدم وجود آن می شود، HIV دیگر راهی ساده برای آلوده سازی سلول های ایمنی ندارد."

    در نتیجه پیوند، لوسمی براون درمان شد و هیچ عفونت HIV یافت نشد. پزشکان گزارش مطالعه موردی در مجله پزشکی نیوانگلند را در سال 2009 گزارش دادند. اما این پیوند مغز استخوان فشرده است و پزشکان نمی توانند با موفقیت نتایج Brown را تکثیر کنند.

    22. آیا واکسن وجود دارد؟
    نه، اما تعدادی پیشرفت وجود دارد. طبق گزارش موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی، موسسه ملی بهداشت اولین کارآزمایی بالینی را با 138 داوطلب سالم و داوطلب HIV در سال 1987 آغاز کرد.

    در سال 2016، NIH یک آزمایش آزمایشی واکسن در آفریقای جنوبی را از 5400 نفر اعلام کرد که بزرگترین در تاریخ کشور است. محققان بر روی موفقیت 2009 در تایلند، که در آن برای اولین بار یک واکسن نشان داد موفقیت در جلوگیری از عفونت HIV، در حال ایجاد است.

    23. برخی از روش های پیشگیری از شیوع مشترک چیست؟
    CDC توصیه می کند که از رابطه جنسی اجتناب شود، شمار شرکای جنسی را کاهش داده و استفاده از کاندوم را به درستی در هر زمانی که سکس دارید، به عنوان راه حل برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض اچ آی وی از طریق رابطه جنسی. با استفاده از سوزن های استریل و هرگز آنها را به اشتراک نمی گذارید، خطر را کاهش می دهد.

    24. چه برنامه ای است و چقدر موثر است؟
    پیشگیری از پیش آگهی (PrEP) دارو روزانه برای افراد مبتلا به HIV است که در معرض خطر ابتلا به HIV هستند. با توجه به CDC، می تواند خطر ابتلا به HIV را از طریق جنسیت به میزان 90 درصد و تزریق 70 درصد کاهش دهد.

    PrEP یک واکسن نیست و نباید به جای کاندوم و سوزن استریل استفاده شود، CDC هشدار می دهد.

    25. PEP چیست و چقدر موثر است؟
    پیشگیری از پس از قرار گرفتن در معرض اضطراب: ممکن است قرار گرفتن در معرض 72 ساعت گذشته. CDC می گوید: "هر چه زودتر شما شروع PEP، بهتر است." "هر ساعت شمارش می شود."

    PEP شامل داروهای ضد رتروویروسی (ART) است و اگر به طور منظم تجویز و مصرف شود (معمولا یک بار یا دو بار در روز به مدت 28 روز)، این می تواند در جلوگیری از ابتلا به HIV، مؤثر باشد، اگر چه 100 درصد آن نیست. CDC می گوید، اما PEP نباید هر بار که شما بدون یک کاندوم جنسی دارید و فقط در موارد اضطراری باشد.

    26. آیا باید برای HIV آزمایش کنم؟
     
    پیتر نجین، مرد همجنسگرای کنیا و مدیر گروه حقوق بشر همجنسگرای Ishtar، در حین یک رویداد که توسط ...
    بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر
    DAI KUROKAWA / EPA
    CDC توصیه می کند هر کس از سنین 13 تا 64 حداقل یک بار آزمایش شود.

    افرادی که در معرض خطر ابتلا به عفونت هستند، از قبیل مردان همجنسگرا یا دوجنسگرا فعال جنسی، افرادی که رابطه جنسی با یک شریک HIV مثبت داشته اند، افرادی که سوزن ها و کارگران جنسی را در میان دیگران به اشتراک گذاشته اند، باید بیشتر مورد آزمایش قرار گیرند.

    CDC توصیه می کند یک بار در سال برای افرادی که در این رفتارهای پر خطر قرار دارند، آزمایش کنند. CDC می گوید هر سه تا شش ماه آزمایش مفید برای افراد مبتلا به همجنس گرا و دوجنسگرا فعال است.

    اگر باردار هستید و حتی اگر شما در یک رابطه همجوشی هستید، CDC توصیه می کند که تست کنید تا اطمینان حاصل شود و خطر انتقال HIV به فرزند یا همسرتان را کاهش دهید. زودتر زن باردار شروع به درمان می کند، به احتمال زیاد وی انتقال ویروس HIV به کودک است.

    27. چگونه می توانم آزمایش کنم؟
    بیشتر آزمایشات HIV شامل خون یا مایع خوراکی می باشد. درمانگاه ها، بیمارستان ها، مراکز بهداشت محلی و بسیاری از نقاط دیگر، آزمایش HIV را انجام می دهند. تجهیزات آزمون خانگی نیز موجود است.

    اچ آی وی همیشه در آزمون تکرار نمی شود. بدن شما و نوع تست تعیین می کند که چقدر طول می کشد تا HIV بتواند شناسایی شود. در اینجا یک راهنمای مفید از بنیاد ایدز سان فرانسیسکو در آزمایش پنجره ها است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در سایت های تست محلی، با شماره 1-800-CDC-INFO (1-800-232-4636) یا
    بازدید gettested.cdc.gov.

    28. روز جهانی ایدز چیست؟
    سازمان بهداشت جهانی ابتدا روز جهانی ایدز را در سال 1988 اعلام کرد. این اولین روز جهانی سلامت بود. این روز در تاریخ 1 دسامبر مشاهده می شود که روز به منظور افزایش آگاهی جهانی از مبارزه با اچ آی وی، حمایت از افراد مبتلا به اچ آی وی و به یاد آوردن کسانی که از بیماری های مرتبط با اچ آی وی / ایدز جان خود را از دست داده اند، در نظر گرفته شده است.

    29. چگونه می توانم در روز جهانی ایدز کمک کنم؟
    کمک به مبارزه علیه اچ آی وی / ایدز کمک بسیاری به سازمان های مختلف مبارزه با اچ آی وی / ایدز، حضور در رویداد روز جهانی ایدز یا به سادگی نشان دادن همبستگی با پوشیدن یک روبان قرمز است.

    براساس اطلاعات سازمان ملل متحد، 4.8 میلیارد دلار برای کشورهای کم درآمد با درآمد متوسط ​​برای مبارزه با ایدز در سال 2000 در دسترس بود. تا 2017 این تعداد 21.3 میلیارد دلار بود.

    30.چه چیزی روبان قرمز را نشان می دهد؟
    روبان قرمز در سال 1991 توسط هنرمندان در نیویورک برای افزایش آگاهی از اچ آی وی / ایدز ایجاد شد. هنرمندان روبان قرمز را به عنوان یک روش آسان برای کپی کردن برای نشان دادن محبت به کسانی که با اچ آی وی زندگی می کنند، با توجه به شرم آور اطراف آن را دیدم.

    طبق اعلام سازمان جهانی برنامه های ایدز، "آنها برای جسارت و ارتباطات نمادین خود با شور، قلب و عشق، قرمز انتخاب کردند.


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 17:27 نویسنده : hedi بازدید : 286 ادامه مطلب
    اختصاصی گوگل اس ام اس مجدد و دسترسی به Tasker را مجددا راه اندازی کرده است

    ما هفته گذشته گزارش دادیم که برنامه محبوب آندروید Tasker، دسترسی به تماس های سیاهههای مربوط و ارسال، دریافت و خواندن توابع SMS را رد کرد. این به معنای غیرفعال کردن بسیاری از ویژگی های برنامه به دلیل سیاست Google برای محافظت از حریم خصوصی کاربران است. گوگل از زمان بازگرداندن Tasker به این توابع تا زمانی که توسعه دهندگان به برخی از قوانین و مقررات پیوست.

     
    برای هر کسی که از نسخه پرداخت شده Tasker استفاده می کند یا از آن استفاده کرده است، این خبر خوبی خواهد بود زیرا بسیاری از وظایفی که به دسترسی به این توابع کمک می شود، به طور موقت غیر قابل استفاده هستند.

    همانطور که قبلا گزارش کردیم، توسعه دهندگان می توانند درخواست خود را معاف کنند. طراح Tasker، João Dias در ابتدا برای چنین معافیتی برای Tasker اعمال کرد، با توجه به این که بسیاری از کاربران آن از تماس و عملکردهای متن استفاده می کنند. گوگل ابتدا درخواست خود را رد کرد و اعلام کرد که Tasker برای هر یک از معافیت های خاص واجد شرایط نیست. دیس پس از آن تجربه خود را به صورت عمومی به اشتراک گذاشت، از جمله پاسخ کامل از تیم Google Play.

    تیم Google Play از زمان شروع واکنش اولیه خود، به این معنی است که Tasker در حال حاضر قادر به انجام درست دوباره است. از آن زمان گوگل از صفحه پشتیبانی پشتیبانی از Android پشتیبانی کرده است تا لیست جدیدی از استثناء را شامل شود. Tasker - و برنامه های مشابه - در حال حاضر تحت بخش "خودکار سازی کار" قرار دارد که یک دسته معافیت برای دسترسی به سیاهههای تماس و SMS است.

     

    همه برنامه های کاربردی اتوماسیون کار تأیید نشده اند و برخی هنوز دسترسی به این ویژگی ها را ندارند، حتی با مجوزهای به روز شده. این بدان معنی است که ممکن است هنوز توسعه دهندگان مجبور به جستجوی مشاوره Google برای به دست آوردن این مجوزهای اضافی باشند.


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 17:21 نویسنده : hedi بازدید : 277 ادامه مطلب
    اختصاصی زمین موسیقی APPLE بر روی AMAZON ECHO، به عنوان APPLE شعبه OUT

    در خبرهای جدید که ممکن است به شما کمک کند تا از تنظیم دستگاه خود پراکنده، ناامید کننده استفاده کنید، آمازون امروز اعلام کرد که دستگاه های اکو از موسیقی اپل از 17 دسامبر پشتیبانی می کند. این موفقیت کوچک در جنگ های جریان است؛ جریان استراتژی و شما باید نیاز فزاینده اپل را به فراتر از سخت افزار برای تشکر از شما.

    هنگامی که مهارت مکالمه اپل Alexa در ماه آینده اجرا می شود، همه چیزهایی که باید برای ضربه زدن به Beats 1 فعال کنید و حساب کاربری خود را پیوند دهید. سادگی تعویض آن بر روی موضوعات نخل است که در وهله اول آن را دریافت کرده است. بعد از همه، آمازون و اپل از لحاظ تاریخی دقیقا جوانتر نیستند.

    اما شرایط هر دو شرکت را به نقطه ای رساند که در واقع آنها باید در نظر بگیرند که چه بهتر برای مشتریانشان. در این مورد، این بدان معنی است که یکی از محبوب ترین پلتفرم های موسیقی در ایالات متحده در محبوب ترین بلندگو فعال صوتی موجود باشد.

    "آنها بارها و بارها بر روی چیزهایی نظیر اینکه آیا خوانندگان Kindle می توانند کتابهای Kindle را در iPad بخوانند یا خیر، و سالها بعد این بود که آیا شما می توانید دستگاه های Apple TV را در آمازون خریداری کنید،" جیمز مک کوویوی تحلیلگر در تحقیقات Forrester. "اما این توقف بین دو شرکت تا حدودی دچار افتتاح شده است."

    شما شاهد علائم این دیستن هستید. برنامه Prime Video آمازون در نهایت یک سال پیش در Apple TV وارد بازار شد. و فقط چند هفته پیش، شرکت ها توافق کردند تا آخرین محصولات اپل را در قفسه های دیجیتالی آمازون قرار دهند. با این حال، قرار دادن موسیقی اپل در اکو، شاید بزرگترین پیشرفت، به ویژه برای مصرف کنندگان باشد.

    "اگر شما یک مشتری دارید که دستگاه شما دارد، آنها همچنین نیاز به دسترسی به خدمات خود را در هر کجا که اتفاق می افتد."

    JAMES MCQUIVEy، تحقیقات FORRESTER

    در حالی که اپل یک بلندگوی متصل به خود دارد، HomePod گران است و نسبتا محدود است. در همین حال، دستگاه های اکو به طور مداوم در سراسر جهان گرفته شده است، با آمازون فروش 50 میلیون سخنرانان الکسا از تابستان امسال. در عین حال، موسیقی اپل حداقل 50 میلیون مشترک دارد. هر کسی که در درون تقاطع دیاگ ون زندگی می کند، دو مورد خوب بازی نکرده است. مطمئنا، آنها می توانند اپل موسیقی را با اتصال آی فون خود به Echo خود را با بلوتوث بازی کنند، اما هدف کلی از داشتن یک بلندگو که می توانید در آن فریاد بزنید، نادیده گرفته می شود.

    دستاوردهای آمازون نسبتا ساده است. این ممکن است سرپرست معرفت هوشمند باشد، اما خانواده های دستگاه های Google Home از رقابت جدی برخوردارند. اگر الکسا بخواهد به عنوان یک پلتفرم واقعا موفق شود، باید به همه خدمت کند.

    دیو لیمپ، معاون ارشد Amazon Devices، در یک پست وبلاگ اعلام کرد که "موسیقی یکی از محبوب ترین ویژگی های الکسا است." "ما متعهد به ارائه دهندگان ارائهدهنده موسیقی بزرگ به مشتریانمان هستیم و از همان ماه گذشته با انتشار API Music Skill به توسعه دهندگان، ما انتخاب موسیقی در Alexa را گسترش دادیم تا خدمات بیشتری را در سطح بالا قرار دهیم."

    اگر چیزی وجود داشته باشد، افزودن موسیقی اپل فقط بر روی موجودیت آمازون افزوده می شود. "هنگامی که آنها برای اولین بار اعلام کردند که قرار است Spotify را در پلت فرم اکو قرار دهند، بسیاری از مردم ابروی خود را بالا برده اند. اما این به طور مداوم روش آمازون است: خدمت به مشتری اول و نگرانی در مورد مناقشات بالقوه بعد، "McQuivey می گوید.

    پس از آن اپل سمت جالبتری از معادله را ارائه می دهد. هیچ شرکتی ارزش باغ های دیواره ای را نداشته و یا بیشتر از آنها سود می برد. اما طی دو سال گذشته، دو کروپینو در کوپرتینو ایستاده است: فروش واحد آیفون کمی کاهش یافته و درآمد حاصل از خدماتی مانند موسیقی اپل به طور پیوسته افزایش یافته است. در حالی که اعداد فروش هنوز هم نزدیک به آی فون هستند، بخش خدمات اپل به میزان قابل توجهی پول بیشتری نسبت به iPads ها و Mac ها به ارمغان می آورد و همچنان به طور پیوسته رشد می کند. اما نمی تواند این مسیر را به تنهایی حفظ کند.


    بن بجارین، تحلیلگر اصلی در استراتژی های خلاق، می گوید: "بیشتر اپل می خواهد به خدمات یا بیشتر اعتقاد داشته باشد که کسب و کار خدمات آنها باید رشد کند، بیشتر آنها قصد دارند به سیستم عامل های دیگر برسند." "اگر شما یک مصرف کننده هستید و برای اشتراک هزینه می کنید، انتظار دارید که آن را در بیش از یک مکان قرار دهید."

    با توجه به جاه طلبی های گسترده تر اپل، همه اینها به طور فزاینده ای مهم می شود؛ این برنامه قصد دارد مجموعه ای از محتوای ویدیوی اصلی را در سال آینده راه اندازی کند.

    سابقه اخیر در اینجا وجود دارد. اپل قبلا موسیقی اپل را در فروشگاه Google Play برای دستگاه های اندرویدی عرضه کرده است. اما ممکن است نمونه ای حتی مناسب تر برای اشاره به سال هایی که پشت سر گذاشته می شود: iTunes باشد. پخش کننده موسیقی دسکتاپ اپل در سال 2001 به عنوان یک انحصار اپل راه اندازی شد. اما این شرکت به سرعت متوجه شد که صدای میلیون ها صاحب کامپیوتر نیز بی نظیر نیز iPod را برگزار می کند. در سال 2003، آیتونز برای ویندوز راه اندازی شد.

     


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 17:18 نویسنده : hedi بازدید : 310 ادامه مطلب
    اختصاصی طراحی مجدد Google Play w / ناوبری جدید، سازماندهی و رابط کاربری روشن به طور گسترده در اندروید انجام می شود

    برای بخش بهتر 2018، فروشگاه Google Play در اندروید ناوبری جدید را آزمایش کرده است. از لحاظ سازماني، ساده تر است و باعث كاهش دوگانگي مي شود، اما تا حدودي از خروجي است. از اواخر این ماه، طراحی مجدد Google Play به طور گسترده ای در اندروید انجام می شود.

     
     
    ما برای اولین بار در ماه آوریل با نسخه 9.7 از Google Play دیدگاه جدیدی پیدا کردیم. از آن زمان، طراحی بالغ شده است اما اصول پایه هنوز وجود دارد. کشوۀ ناوبری در حال حاضر به برنامه ها و بازی ها اختصاص داده شده است و میانبرهایی برای باز کردن سایر فروشگاه های رسانه ای حذف شده است.

    در حالی که کاربران هنوز هم می توانند برنامه های پخش فیلم و تلویزیون اختصاصی، کتاب ها و برنامه های موسیقی را از کشوۀ مجازی سریعتر باز کنند، دیگر نمی توانند به سرعت به مرور یا خرید رسانه ها بپردازند. در واقع، این میانبرهای جدید به حساب، روش پرداخت، بازی حفاظت و تنظیمات زیر منتقل شده است.

    تنها راه دسترسی به این فروشگاههای محتوا، بازگشت به صفحه اصلی است و به نوار برگه مربوطه فقط در زیر نوار جستجو ضربه بزنید.

     Google Play redesign Android قبلی قبلی
    در همین حال، نوار برنامه در "برنامه های من و بازی" در حال حاضر کاملا سفید - مطابق با زبان طراحی گسترده تر گوگل - با لهجه قبلی سبز تنها در حال حاضر توجه داشته باشید که چه تب شما در حال حاضر در حال مشاهده. جستجوی ناخوشایند از گوشه سمت راست بالا رفته است، در حالی که در حال حاضر یک دکمه برگشت در سمت چپ بالای صفحه وجود دارد، به جای یک منوی همبرگر.

    این به احتمال زیاد در نظر گرفته شده برای ساده سازی ناوبری با تشویق کاربران برای اولین بار به بازگشت به صفحه اصلی برای شروع یک اقدام جدید است. علاوه بر این، "لیست علاقه مندی ها" اکنون با "اطلاعیه ها" و "اشتراک ها" در کشوۀ خالی گروه بندی می شوند.

     Google Play redesign Android قبلی
    این نوار برنامه سفید نیز در منوی حساب موجود است، که اکنون به جای یک لیست اصلی، زبانه ها را استفاده می کند. تب ترجیحات ایمیل ها را دنبال می کند، به دنبال پاداش، تاریخ سفارش و خانواده می پردازد. منوی تنظیمات Play Store نیز درمان سفیدی سفید را می گیرد و به نظر می رسد بسیار شبیه تم Google Material است.

    نسخه 12.6.13 نسخه پایدار از برنامه است، اما این طراحی مجدد Google Play برای آندروید از طریق یک به روز رسانی در سمت سرور انجام می شود که امروزه دستگاه های بیشتری را می گیرند. اگر شما آن را فعال نکنید، سعی کنید فروشگاه Google Play را از منوی Recents و بارگیری مجدد یا پاک کردن داده ها در تنظیمات سیستم بپوشانید.


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 17:15 نویسنده : hedi بازدید : 276 ادامه مطلب
    اختصاصی چگونه لوور ابوظبی "آسمان شب" را از داده بازدید کننده ایجاد کرد

    در لابی لوور ابوظبی، در طی مراسم سالگرد یک ساله، آثار هنری دیجیتالی متحرک توسط طراح بین رشته ای امیریت، سالم المنصوری، به عنوان یک استعاره برای همه آنچه که موزه در تلاش برای رسیدن به آن در اولین سال زندگی خود است، عمل می کند.
    صفحه نمایش تعاملی نقشه های آسمان واقعی را تقلید می کند و نقشه ستاره های ستاره بالای ابوظبی را برای ماه گذشته به نمایش می گذارد. سپس با استفاده از یک الگوریتم دیجیتالی خاص فرموله شده را به معادل هر جمع آوری ستاره ها و یا صورت فلکی - به اطلاعات بازدید کننده از موزه مربوط به آن ماه خاص.
    نتیجه یک قطعه هنری دیجیتالی لایه ای است که شامل 12 ستاره از ستاره های مختلف می باشد. هر ستاره ملیت خاصی را نشان می دهد و اندازه ستاره نشان دهنده تعداد بازدیدکنندگان از آن کشور خاص است. تغییرات در هر صورت فلکی منعکس کننده نوسانات مشاهده شده در طول دوره سال است.
    لوور ابوظبی در سال اول خود 1 میلیون بازدید کننده را دریافت می کند
    این یک روش قانع کننده برای انتقال اطلاعات غلط بالقوه و جزء برنامه جامع کارگاه ها، کنسرت ها و آثار هنری سفارش داده شده برای نشان دادن اولین تولد موزه می باشد. این همچنین مفهوم روح جهانگرائی را که اصلیترین شعار موزه بود.
    یک تصویر از صورت فلکی.
    یک تصویر از صورت فلکی.
    آل منصوری چندین هفته کار بر روی این پروژه انجام داد که الهام بخش آن از ساختار معماری بسیار برجسته ساختمان و باران نور آن است. وی در یک مصاحبه تلفنی گفت: "من می خواستم به معماری، گنبد و جلوه ای که در زیر گنبد ایستاده بود، پاسخ دهم." "اما من همچنین بر روی ماهیت نمادین گنبد، چگونگی نمایش آسمان شب و همچنین نحوه ارتباط همه ما را مورد توجه قرار داد."
    آثار نقاشی 450 متری لئوناردو داوینچی "به تعویق افتاد"
    به طور سنتی، در معماری اسلامی، گنبد نماد الوهیت و ایده بهشت ​​است، بنابراین استفاده مداوم از آن در ساختمان های معنوی. از لحاظ تاریخی، با این حال، جذابیت با صورت فلکی آسمان شب در سراسر جغرافیایی متفاوت است.
    پخش ویدئو
    لوور ابوظبی در سال اول خود بازدید کنندگان 1 میلیون بازدید کننده را دریافت می کند
    آل منصوری گفت: "صورت فلکی همیشه برای انسانیت بسیار مهم است." "آنها به عنوان کمک های ناوبری شروع شده اند، که بعدا مردم را به معنی و فولکلور اختصاص دادند. مطالعه ستاره ها در مناطق مختلف، یکی از راه های سند سازی فرهنگ های مختلف در سراسر جهان است. در یک نقطه، ستاره ها در هر قسمت متفاوت بودند از جهان تا زمانی که دانش استاندارد نشود، ما متوجه شدیم که همه ما از ستارگان یکسان از زوایای مختلف نگاه می کنیم. " این، هنرمند توضیح داد، دلیل دیگری بود که وی تصمیم گرفت تا با آسمان شب کار کند: برای تعیین روایات بصری جالب و دیدنی از واقعیت ها و ارقام مربوط به بازدید کنندگان لوور ابوظبی.

    وزارت فرهنگ و ارشاد
    از آنجاییکه در ماه نوامبر 2017 افتتاح شد، لوور ابوظبی از بیش از یک میلیون نفر از مهمانانی که 40٪ ساکنان امارات متحده عربی هستند و بقیه از مکانهای بین المللی است، استقبال کرده است. اتباع هند، بزرگترین نسبت بازدید کنندگان را تشکیل می دهند، که بسیاری از آنها در امارات متحده عربی زندگی می کنند و گردشگران را نیز می بینند. دیگر تعداد قابل توجهی از فرانسه، آلمان، چین، انگلیس، ایالات متحده آمریکا و کشورهای همسایه خلیج فارس آمده است.
    شاید ناامید کننده باشد، امارت، دومین ملیت و اغلب تکرارکنندگان است. المنصوری گفت که او از طریق آمار کار خود را انجام داد، او افتخار می کرد. "واقعا هیجان انگیز است که متوجه شویم که ما یک موسسه جهانی در مرحله گام خودمان داریم تا بتوانیم در هر زمان به آنجا برسیم و هنر جهانیش را تجربه کنیم و از همه موزه هایی که ارزشمند است، الهام بخش باشد. نه تنها برای ما مهم است، بلکه برای چشم انداز جهانی هم مهم است. "
    دو نقاشی رافائل پس از 500 سال در واتیکان کشف شد
    پخش ویدئو
    لوور ابوظبی و تحصیلات
    همانطور که موسسه به منظور ایجاد یک کار بر مبنای داده ها، این کار را انجام می داد، همان چیزی بود که المنصوری به عنوان "فرصت عطف" در حرفه او توصیف می کرد. با زمینه ای در مهندسی کامپیوتر و علاقه به ساخت سیستم های زیبایی که قادر به تولید عناصر بصری پویا هستند، علاقه مند به ساختارهای بصری نیز به مخاطبان معاصر می پردازند که به طور فزاینده ای از طریق دیجیتالی سر و کار دارند.
    او گفت: "ایده استفاده از محاسبات به طور کلی هنگام تولید هنر به طور خاص در منطقه ما مورد استفاده قرار گرفته است. "شخصا، ضروری است که مصرف کننده را در نظر بگیریم و از آنها دعوت کنیم تا در کار شرکت کنند."
    به همین ترتیب، صور فلکی ها نیز با یک عنصر صوتی مجهز شده اند، به این معنی که هر ستاره یا ملیت یک یادداشت متفاوت موسیقی اختصاص داده شده است. سپس، هنگامی که یک کاربر روی یک صورت فلکی خاص یا ماه تقویم کلیک کند، یک لحظه بسته به سفارش ستارگان بازی خواهد کرد. از آنجا که این تغییر با هر ماه، صدای پخش متفاوت خواهد بود.
    "من سعی می کنم برای ایجاد خاطرات به طوری که در برخی موارد در طول خط آنها احساس خاصی را به یاد داشته باشید و تجربه را به یاد داشته باشید. من فکر می کنم این چیز خوبی است که به دنبال آن هستیم".


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 12:50 نویسنده : hedi بازدید : 311 ادامه مطلب
    اختصاصی من در پیامدهای طوفان ماریا رشد می کنم. در اینجا چیزی است که جهان می تواند از انعطاف پذیری جوانان یاد بگیرد

    بیش از یک سال پیش، طوفان ماریا از طریق پورتوریکو از بین رفته و خانه ها را از بین برد و ساکنان با غذا، آب و برق کم. همانطور که جوانان این فاجعه را پشت سر می گذارند، دوستان من و من زندگی جدیدی را طی می کنند که هیچ کس برای ما آماده نیست: یکی از کمبودهای. هیچ کس ما را آموزش نداده است که بتواند انعطاف پذیر باشد یا ساییدگی داشته باشد. من دیدم که چگونه از ترس خشم، و غم و اندوه شروع به بیش از زندگی ما.
    پس از طوفان، مدارس دولتی پورتوریکو به مدت سه تا شش ماه بسته شد و بعضی از آنها هرگز باز نشدند. هنگامی که معلمانم یک ماه پس از طوفان، برنامه های اصلاح شده خود را از سر گرفتند، ما تکان دادیم و ناگهان، نتوانستیم یاد بگیریم. سالمندان تحصیل کرده نگران عدم توانایی در ارائه برنامه های کالج خود در زمان هستند، در حالیکه زیرکلاسان ما نگران آینده ما هستند. تمام باشگاه ها و ورزش ها برای هفته ها لغو شد، چیزهایی را که ما را با شادی و الهام به ما تحویل دادند دور می کرد. مدرسه سخت شد، اما به دلایلی اشتباه بود.
    شاید بدترین چیز این بود که کل جزیره به طور کامل از بین رفته بود، با این حال، کسانی که با قدرت صرف وقت خود را از انتقاد از تلاش یکدیگر، به جای به طور فعال پیدا کردن راه هایی برای بهبود خود را برای کمک به میلیون ها نفر از مردم رنج می برد. اما من امیدوار بودم - و هنوز هم امروز - که ما توانایی ایجاد تغییرات داریم. با اقدامات کوچک، ما می توانیم الهام بخش و کمک به دیگران روند روند بهبودی را آغاز کنیم.
    با استفاده از این ذهنیت، من به خودم رسیدم، ایجاد نور و امید برای پورتوریکو، ابتکار عمل برای خرید و توزیع لامپ های خورشیدی و ماشین های شستشو دستی با توجه به جوامع بسیار آسیب دیده در پورتوریکو. Light and Hope بیش از 150،000 دلار بالغ شد و بیش از 5500 لامپ و 1500 ماشین لباسشویی را در 17 شهر که بیشترین آسیب را در سراسر جزیره داشت، توزیع کرد.

    همانطور که در تلاشم برای کمک به دیگران از شهر های مختلف بازدید کردم، شاهد جمعیت جوانان بودم که سعی داشتند آن را انجام دهند. در Loiza، یک شهر در ساحل شمال شرقی، من با یک دانش آموز دبیرستانی جوان روبرو شدم که بر روی حیاط نقاشی شده با آبی بنفش سبز و آبی رنگش ایستاده بود. همانطور که نزدیک شدم، من بلافاصله به آنچه که در دستش بود برگزار شد: یک کتاب - ایلیاد هومر. او به من گفت که دوست دارد خواندن داشته باشد، بنابراین تصمیم گرفت که از نور خورشید استفاده کند. هنگامی که من یک لامپ خورشیدی به او پیشنهاد دادم، او جالب بود، دانست که او در نهایت قادر به خواندن در شب است.
    اما دیگران راه خود را از دست دادند. بعضی از جوانان دیگر انگیزه ای برای تحصیلات بالاتر و یا حتی بازگشت به مدرسه نبودند. برخی از آنها شلوار شلوار خود را هر بار که شنیدن باران یا باد، دوباره زنده ماندن آن لحظات ترسناک 20 سپتامبر 2017. من اعتقاد دارم بسیاری از ما در معرض آسیب بود.
    من همچنان به من شلیک می کند که پاسخ های فاجعه آمیز جهانی و تلاش های امدادی اغلب پاسخی به مسائل مربوط به جوانان، به ویژه در رابطه با تحصیلات و آسیب، ندارند. به نظر می رسد مردم روی کمبود برق متمرکز بودند، اما بسیاری از قدرت سلامت احساسی را فراموش کردند. جهان نیازمند برنامه هایی است که آمادگی بلایای طبیعی و انعطاف پذیری را آموزش می دهند. من می خواهم همسالانم متوجه شوند که حتی اگر ما نمی توانیم بلایای طبیعی را کنترل کنیم، می توانیم قطعا پاسخ ما را کنترل کنیم. ما باید با این واقعیت سازگار شویم که بلایای طبیعی پایان عمر نیستند، به خصوص در سیاره ای که در آن به طور فزاینده ای رایج است.
    اگر چیزی است که زندگی پس از ماریا به من آموخته است، این است که جوانان می توانند هر کاری را انجام دهند. ماریا به من نشان داده است که انعطاف پذیری، پادزهر ناامیدی، ناامیدی و بدبینی است. حتی در مواجهه با ویرانی کامل، من بسیاری از جوانان را دیدم که شجاعت بسیار زیادی را از عمیق ترین قسمت های قلب و ذهن خود پیدا کردند. سن بلوغ ما را تعریف نمی کند و نباید مسئولیت ما، شخصیت ما یا پتانسیل ما را برای تأثیر مثبت بر جوامع ما تعریف کرد.
    برای حمایت از پورتوریکو و کمک به دیگران آماده، بازیابی و بازسازی، جوانان نباید تماشاگر مشکلات باشند، بلکه تسهیل کننده راه حل ها هستند.


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 12:48 نویسنده : hedi بازدید : 299 ادامه مطلب
    اختصاصی شما دو سن دارید، زیستشناسی و بیولوژیکی. در اینجا دلیل آن اهمیت دارد

    یادآور یک صحنه از "شبکه اجتماعی"، تخته سفید در محقق و پروفسور دفتر مکتب پزشکی یال مورگان لوین در یک سری از حروف و اعداد پوشش داده شده است. او کلاه قرمز را به نشانگر خشک پاک می کشد و به کار خود ادامه می دهد.

    در مقابل او، معادله در طول چند خط گسترش می یابد و بیشترین سطح را می گیرد. این الگوریتم یک راه جدید برای تفکر در مورد سن است.
    لوین گفت: "در آزمایشگاه من در بسیاری از انواع اقدامات پیری کار می کنیم." "یکی از جدیدترین آن ها بر اساس اقدامات خون شما در انتصاب پزشک معمول شما است. ما اساسا آن ها را می گیریم و آنها را با استفاده از الگوریتم های مختلف ترکیب می کنیم تا آنچه را که سنن فنوتیپی فرد یا سن بیولوژیکی آن را می نامیم، ترکیب کنیم."

    زندگی طولانی تر
    اساسا، هر کس دارای دو سنی است: سن زمانی، چند ساله تقویم می گوید که شما، و یک سن فنوتیپی یا بیولوژیکی، اساسا سن که بدن شما عملکرد آن را با مقیاس سالم تناسب اندام یا سلامت مقایسه می کند.
    لویین گفت: "افرادی که در یک دوره زمانی مشابه هستند همگی با خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی یا سرطان یا حتی مرگ همخوانی ندارند." "آنچه که [سن بیولوژیکی] انجام می دهد، در واقع به ما یک ایده بهتر را می دهد که در آن کسی برای سن خود چه می گوید."
    پروفسور دیوید سینکلر، مدیر کل مرکز زیست شناسی پیری دانشکده پزشکی هاروارد، پل فلگل گنن، گفت: "سن زمانی ما چند سال است که ما واقعا نداریم. این یک عدد سطحی است." "ما همه ساله به لحاظ زیست شناختی با نرخ های متفاوت بر اساس ژن های ما، آنچه که ما می خوریم، چقدر تمرین می کنیم و چه مواد زیستی ما در معرض آن هستیم. سن بیولوژیکی چیست که سلامتی ما را تعیین می کند و در نهایت طول عمر ما است. باید از بین برود. در آینده، با پیشرفت در توانایی ما برای کنترل سن بیولوژیکی، ما ممکن است شمع های کوچکتر را در کیک ما نسبت به قبل داشته باشیم. "
    با تمرین باستانی کیجونگ، به آرامی و طولانی زندگی کنید
    با تمرین باستانی کیجونگ، به آرامی و طولانی زندگی کنید
    لوین و تیم او نه عدد بیومارکر را شناسایی کردند که در یک آزمایش خون ساده انجام شد که به نظر می رسید تاثیر گذار ترین در طول عمر است. بیومارکرها شامل قند خون، اقدامات کلیوی و کبدی، و اقدامات ایمنی و التهابی است.
    Levine این عدد را به کامپیوتر وارد می کند و الگوریتم بقیه را انجام می دهد.
    افرادی که دارای سن بیولوژیکی کمتر از سن آنها هستند، خطر مرگ و میر پایینتری دارند، در حالیکه افراد سالخورده از دیدگاه بیولوژیکی، خطر مرگ و میر بیشتری دارند و به طور بالقوه مستعد ابتلا به بیماریهای مرتبط با سن بالاتر هستند.
    اما شاید مهمتر از همه در اینجا - بر خلاف نتایج آزمایشات ژنتیکی - این است که این اقدامات می تواند تغییر کند. پزشکان می توانند این اطلاعات را به دست آورند و به بیماران اجازه دهند تا تغییرات در شیوه زندگی، رژیم غذایی، ورزش و عادات خواب را تغییر دهند و امیدواریم اقداماتی را برای کاهش خطر و بهبود سن بیولوژیکی خود انجام دهند.
    گیاهان و تناسب اندام شدید: چگونه یک مرد سال ها را به زندگی خود اضافه کرد
    گیاهان و تناسب اندام شدید: چگونه یک مرد سال ها را به زندگی خود اضافه کرد
    لوین گفت: "من فکر می کنم موضوع هیجان انگیز در مورد این تحقیق این است که این چیزها در سنگ قرار نمی گیرند."
    "ما واقعا در مورد چگونگی تغییر برخی از این نشانگرها اطلاعات زیادی خواهیم داشت. من فکر می کنم اطلاعات زیادی در این روند داده شده است، امیدواریم قبل از اینکه کسی بیماری را توسعه دهد و سپس واقعا می تواند اقدامات خود را برای بهبود سلامت خود قبل از اینکه دیر کند "
    لویین، که از زمان ابتلا به یک دختر جوان با پیری مجذوب شده است، حتی تعداد خود را به الگوریتم وارد کرده است. او از نتایج شگفت زده شد.
    او گفت: "من همیشه خودم را یک فرد سالم در نظر گرفتم." "من از لحاظ جسمی فعال هستم؛ من چیزی را که من به عنوان یک رژیم غذایی نسبتا سالم در نظر می گیرم، می خورم. نتایج من را برای آنکه من امیدوار بودم پیدا نکنم."
    او اکنون سعی می کند خواب بیشتری پیدا کند و رژیم غذایی او را تغییر دهد و تمرین را انجام دهد. او گفت: "این یک تماس بیدار بود."
    دریافت خبرنامه هفتگی CNN Health
    ثبت نام در اینجا برای به دست آوردن نتایج در دکتر دکتر Sanjay Gupta هر سه شنبه از تیم بهداشت CNN.

    لوین در حال کار با یک گروه برای ارائه دسترسی به الگوریتم آنلاین است تا هر کس بتواند سن بیولوژیکی خود را محاسبه کند، خطرات احتمالی را شناسایی کند و در طولانی مدت به سلامت خود کمک کند.
    لوین گفت: "هیچ کس نمی خواهد زندگی بسیار طولانی خود را هنگامی که در سلامت بسیار ضعیف است و بیماری های مزمن زیادی داشته باشد، گفت. او گفت با تأخیر در شروع بیماری ها و مشکلات شناختی و عملکرد فیزیکی، "مردم هنوز هم می توانند در جامعه شرکت کنند." "من فکر می کنم این ایده ای است که باید تلاش کنیم."


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 12:41 نویسنده : hedi بازدید : 257 ادامه مطلب
    اختصاصی آموزش خود آرایی در منزل

    هنر خودآرایی یکی از رازهای زیبایی با آرایش است. مسلما کسی که میتواند خود را آرایش کند بهتر به نقاط ضعف و نقاط قوت صورت خود رسیدگی میکند. در این مقاله با نکات مهم از خود آرایی و آرایش صورت در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

    نکات مهم ارایش چشم

    نکات آرایشگری مردانه , نکات مهم خودآرایی در منزل

    صورت خود را آرایش کنیم؟

    هر بار برای مهمانی رفتن وقت زیادی برای آرایش صورت صرف می کنید و در انتها از نتیجه کار خود راضی نیستید؟ شاید مراحل را درست انجام نمی دهید. بانوی شهر از خانم بهاره بلوطی میک آپ آرتیست حرفه ای عروس در این باره سوال کرده و این مراحل را پله پله توضیح داده اند.

    مراحل خودآرایی در منزل :
    اول : کرم پودر

    بارها و بارها برایتان گفته ایم که برای انتخاب کرم پودر باید ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. اگر پوستی خشک دارید یک کرم پودر مایع یا پودر آبرسان امتحان کنید. محصولات پودری و مات برای پوست چرب و کرم پودر مایع برای پوست مختلط مناسب است.

    ابتدا با یک پرایمر شروع کنید. سپس اگر کرم پودر مایع استفاده می کنید، کمی از آن را روی اسفنج بریزید و روی پیشانی، بینی، چانه و گونه بزنید. از مرکز صورت، رو به پایین و کناره ها پخش کنید. اگر اسفنج ندارید از انگشتانتان استفاده کنید. اما قبل از استفاده از انگشتان، دستهایتان را بشویید و خشک کنید.

    دوم : پودر

    کسانی که دارای پوست چرب هستند برای کمتر شدن درخشش و روغنی نشان دادن پوست بهتر است از پودر استفاده کنند. کافیست برس آرایشی را درون پودر قرار داده و مقدار اضافی آن را بتکانید، سپس روی صورت پخش کنید. از پودر همچنین برای پوشش بیشتر هم می توان استفاده کرد. کسانی که پوست نرمال و خشک دارند این مرحله را انجام ندهند

    سوم : برنزر

    برای کانتور کردن صورت از یک برنزر مات استفاده کنید اما اگر می خواهید نقاط خاصی از صورت را برجسته نمایید یک برنزر براق مناسب تر است.

    رنگ های تیره شما را سالخورده نشان می دهد، پس آنرا با احتیاط استفاده نمایید. برای شروع، بهتر است سایه های روشن تر را امتحان کنید.

    برس آرایشی را به نقاطی که خورشید به طور طبیعی به آنها می درخشد مثل استخوان گونه، پیشانی و بینی بزنید.

    چهارم : رژگونه

    رنگ رژگونه را بر اساس رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید.

    کمی لبخند بزنید تا برجستگی گونه هایتان مشخص شود. کمی رژگونه روی برجستگی ها بزنید و سپس به سمت شقیقه پخش کنید. هیچوقت صورتتان را زیادی از حد صورتی نکنید.

    پنجم : لب ها

    رژلب : برحسب برنامه ای که دارید، رنگ رژ را انتخاب کنید. اگر مهمانی شب دعوت هستید، رژ لب تیره تر بزنید. برای برنامه های دورهمی و روز می توانید فقط از رژ مایع که به لبها برق می دهد استفاده کنید.

    خط لب : پیدا کردن رنگی که دقیقا همرنگ رژلب باشد کار سختی است اما برخی از رنگ های طبیعی هستند که با تمام رژلب ها همخوانی دارند.

    پیش از زدن رژ لب، از خط لب استفاده کنید و بدین ترتیب رژ لب را مرتب بزنید. خط را دقیقا روی خط طبیعی لبها بکشید.

    ششم : سایه چشم

    خانم بلوطی می گوید هر نوع پوستی که دارید، سایه های مات پوست را صاف و نگاه را زیباتر جلوه می دهد.

    رنگ های طبیعی قهوه ای و خاکستری، رنگ های همه پسندی هستند.

    ابتدا پشت پلک نزدیک به مژه ها را با پرایمر یا کانسیلر پوشش دهید. این کار باعث می شود سایه دوام بیشتری داشته باشد. یک رنگ روشن را به عنوان پایه انتخاب کنید و پشت پلک را یکدست سایه بزنید. سپس رنگی تیره تر روی استخوان پلک استفاده کنید.

    هفتم : خط چشم

    خط چشم های مدادی مزایایی نسبت به خط چشم های مایع دارند. اول اینکه در برابر آب، تکه تکه شدن و ریختن مقاومت می کنند و دوم اینکه هنگام استفاده از آنها کنترل بیشتری برای ضخامتش خواهید داشت.

    رنگ مشکی و قهوه ای تیره همواره رنگ های محبوب میان بانوان هستند.

    هشتم : فرمژه

    پیش از استفاده از ریمل به کمک یک فرمژه، مژه های خود را فر کنید. از پایین خط مژه بگیرید آن را به سمت بیرون نگه دارید. چند ثانیه نگه دارید و سپس فرمژه را از مژه جدا کنید.

    نهم : ریمل

    ریمل یک عضو جدا نشدنی میکاپ است. با دقت ریمل بزنید و سعی کنید سایه پشت چشم را خراب نکنید. همیشه گوشه بیرونی مژه ها را به خوبی ریمل بزنید.

    دهم : شکل دادن به ابرو

    اگر تازه کار هستید، هر سه هفته یکبار ابروهایتان را با کمک متخصص ابرو تمیز کنید. پس از مدتی که ابروها شکل گرفتند می توانید کار تمیز کردن آنها را در منزل انجام دهید و هر از چند ماهی به آرایشگاه بروید. همیشه ابروهایتان را با کمک شانه ابرو به سمت بالا شانه کنید.

    با استفاده از این ده نکته حالا شما هم می توانید حرفه ای صورت خود را میکاپ کنید و زمان کمتری برای آماده شدن صرف نمایید.

     آراش صورت تان را مانند یک آرایشگرحرفه ای انجام دهید!!

    آرایشی زیباست که به چشم نیاید یا اگر به چشم می‌آید باید آنقدر با اجزا، رنگ و صورت هماهنگ باشد که باهم یک ترکیب زیبا بسازند نه یک تابلوی نقاشی با هزار رنگ و برق. آراستن صورت یکی از ظریف‌ترین کارهاست اما با کمی دقت و رعایت نکات کاربردی می‌توان بهترین و به روز‌ترین متدهای‌ آرایشی را تجربه کرد.

    فقط کافی است تصویر‌های ذهنی که از قبل داشته‌اید، دور بریزید و با اشتباه‌هایی که می‌کردید، آشنا شوید. اشتباه‌هایی که نه تنها شما را زیبا نمی‌کرد، بلکه باعث می‌شد آرایشی پر از رنگ و درخشان داشته باشید؛ آرایشی که حتی باعث می‌شد قیافه‌تان خیلی بد به نظر بیاید و همه اعتماد به‌نفس‌تان را از بین ببرد. پس اگر می‌خواهید آرایشگر حرفه‌ای صورت خودتان باشید، این نکات ریز اما کلیدی آرایشگران معروف دنیا را رعایت کنید.

    خودآرایی در منزل

    برای یک آرایش صورت حرفه ای سراغ هر محصولی نروید

    قبل از اینکه کرم پودر بزنید و آرایش را شروع کنید، حواس‌تان به کرمی که انتخاب می‌کنید، باشد. بسته به نوع پوست صورت باید از کرم زیر آرایش استفاده کنید. مثلا اگر پوست‌تان چرب است، از کرم مرطوب‌کننده و اگر پوست‌تان خشک است، از کرم چرب استفاده کنید. اگر پوست‌تان چرب است، از کرم چربی‌دار استفاده نکنید؛ چربی در چربی ترکیبی روان وبراق روی صورت شما درست می‌کند و از همان پایه آرایش‌تان بهم می‌ریزد. اگر پوست‌تان هم زیادی خشک است، کرم مرطوب‌کننده کار شما را راه نمی‌اندازد. صورت خشک آرایش و کرم پودر را خوب نمی‌پذیرد و انگار همه چیز روی هواست و به دل پوست نمی‌نشیند.

    برای آرایش صورت حرفه ای مراقب باشید صورت تان سفیدک نزنید

    مهم‌ترین و اولین مرحله در آرایش انتخاب کرم پودر پایه است. بزرگ‌ترین اشتباه این است که هر کس با هر رنگ صورت از کرم پودر سفید استفاده کند. با این کرم پودر رنگ صورت بیش از حد سفید و روشن می‌شود و تضاد عجیبی با رنگ گردن، موها و دست‌ها پیدا می‌کند. بهترین انتخاب، کرم پودری است که یک درجه از پوست تیره‌تر باشد؛ نه روشن‌تر و نه تیره‌تر. کرم ‌پودر روشن رنگ صورت را می‌پراند و کرم‌پودر خیلی تیره رنگ صورت را خفه می‌کند.

    برای یک آرایش صورت حرفه ای جوش ها را پنهان کنید

    جوش صورت بدترین اتفاقی است که قبل از یک ‌مهمانی سرش بیرون می‌زند و باعث عذاب می‌شود اما آن را خیلی راحت می‌توانید پنهان کنید. لطفا پوشاندن جوش صورت با سفیدکننده روشن را فراموش کنید. کرم پودر روشن یا پنکیک سفید باعث می‌شود روی جوش یک تپه بسازید و بیشتر به چشم بیاید. متخصصان آرایش معتقدند با کمی کرم پودر تیره می‌توانید جوش را پنهان کنید. اندازه خود جوش کرم‌ بردارید و به مدت پنج دقیقه بگذارید بماند. بعد آن را با دست محو کنید و بعد روی آن را با کرم پودر موردنظر بپوشانید.

    روی مژه‌ها خانه نسازید

    ریمل مهم‌ترین وسیله آرایش چشم است. مژه را می‌توانید با ریمل یکدست، سیاه و زیباتر کنید. البته به شرطی که روی چشم‌های‌تان خانه نسازید. خانه‌سازی اصطلاحی است که آرایشگرها به ریمل‌های لخته شده و گلوله گلوله شده روی مژه‌ها می‌گویند. برای اینکه ریمل روی مژه‌های‌تان گلول گلوله نشود باید اول مژه‌ها را از پشت پلک و وقتی به پایین نگاه می‌کنید، ریمل بزنید و بعد با چشم باز و از انتهای مژه‌ها شروع کنید. هیچ وقت روی ریمل، ریمل نزنید. اگر می‌خواهید آرایش‌تان را تجدید کنید اول چشم‌ها را تمیز کنید و بعد دوباره روی آن ریمل بزنید. ریمل گلوله گلوله شده روی چشم به هیچ وجه زیبایی ندارد و حتی می‌تواند چشم‌های شما را ریز‌تر و بسته‌تر نشان دهد.

    برای یک آرایش صورت حرفه ای این مدل سایه را فراموش کنید

    اصلا می‌دانید سایه‌های طبقه‌ای و پله پله چند سال است که از مد افتاده؟پس اگر می‌خواهید آرایش‌تان به روز و زیبا به نظر برسد، دیگر دور این مدل سایه را خط بکشید. آرایشگرهای معروف دنیا معتقدند بهترین نوع سایه ترکیبی از چند رنگ بدون تشخیص رنگ‌ها از همدیگر است. شاید در نگاه اول سخت به نظر برسد اما اصلا این طور نیست. فقط کافی است چند رنگ مناسب صورت و لباس‌تان انتخاب کنید و رنگ‌ها را به کمک برس محو کنید؛ طوری که هیچ خطی از رنگ‌ها مشخص نباشد و بین بقیه رنگ‌ها جدایی نیندازد. قبل از اینکه سایه بزنید هم روی پلک را با پنکیک بپوشانید تا پلک‌ها یکدست باشد و سایه‌ها به اصطلاح روی پلک راه نیفتد.

    برای یک آرایش صورت حرفه ای خط‌کشی نکنید

    خط چشم مثل ریمل باعث زیبایی چشم می‌شود اما خط چشم‌های شکسته شکسته و بریده بریده و بیش از حد پهن هیچ کمکی به زیبای شما نمی‌کند. در آرایش چشم بعد از اینکه سایه زدید و قبل از ریمل زدن باید خط چشم بکشید. بسته به نوع چشم‌تان باید نوع خط چشم را انتخاب کنید. اگر چشم‌های‌تان درشت است، از خط چشم پهن و اگر چشم‌های‌تان ریز است، از خط چشم نازک استفاده کنید. خط چشم بیشتر برای پلک بالاست اما اگر اصرار دارید زیر پلک پایین هم خط بکشید، حواس‌تان به اندازه و پررنگی آن باشد. یک خط چشم پهن و پر رنگ برای پلک پایین اصلا مناسب نیست. سعی کنید خط پلک پایین را نازک و کمرنگ بکشید و طوری نشود که انگار زیر چشم‌های‌تان خط کشیده‌اید و خواسته‌اید یک جای مهم را نشان بدهید.

    برای یک آرایش صورت حرفه ای مژه‌های‌تان را نشکنید

    درست است استفاده از فرمژه خیلی در ریمل زدن به شما کمک می‌کند اما مژه‌های شکسته به بالا هیچ زیبایی ندارد. قبل از استفاده از فر مژه چند ثانیه قسمت پلاستیکی آن را با سشوار گرم کنید و بعد از آن استفاده کنید. این طوری مژه‌های‌تان نمی‌شکند و مثل شاخه‌های باد خورده هر کدام به یک طرف نمی‌رود.

    برای یک  آرایش صورت حرفه ای ترک‌های لب را مخفی کنید

    قبل از اینکه روی لب‌های‌تان رژ بزنید باید کارهای زیرسازی را انجام بدهید. مثلا اگر لب‌های‌تان خشک و پوسته پوسته است، حتما با لوسیون یا پماد ویتامین A خشکه‌ها را برطرف کنید و بعد روی آن رژ بزنید. بگذارید پماد ۵۱دقیقه روی لب بماند تا پوست‌ها کاملا نرم شود. اگر روی لب خشک و پوسته پوسته رژ بزنید، انگار روی زمین ترک خورده کویر سیمان کشیده‌اید.

    برای یک آرایش صورت حرفه ای درست رژگونه بزنید

    رژگونه مصالح ساختمانی نیست که با آن روی گونه‌های‌تان پله بسازید. رژگونه قرار است آرایش شما را کامل و زیبا کند. در قدم اول در انتخاب رنگ رژگونه دقت کنید. اگر رنگ صورت شما تیره است، از رنگ‌های قهوه‌ای و تیره دوری کنید و سراغ رنگ‌های آجری و تن هلویی بروید. اگر هم پوست سفیدی دارید، ترکیب رنگ‌های صورتی و هلویی بهترین انتخاب است. برای رژگونه زدن از یک برس بزرگ استفاده کنید. برس‌های کوچک باعث می‌شود روی گونه شما خط بیفتد. رژگونه را نباید خیلی پر رنگ و نمایان بزنید. رژگونه پررنگ و براق روی گونه‌های‌تان پله می‌سازد. از همان برس رژگونه به دو طرف گونه و زیر چانه و بالای پیشانی هم بزنید.

    در آرایش صورت حرفه ای رژلب تیره را فراموش کنید

    در انتخاب رنگ رژ خیلی دقت کنید. رژ زدن یعنی مهر پایان کار یک آرایش. پس بهتر است این مهر تکمیل‌کننده کارتان باشد نه اینکه باعث تخریب شود. رنگ رژ لب باید با رنگ پوست‌تان تضاد ایجاد کند. اگر رنگ پوست‌تان سفید است باید از رنگ‌هایی که تن صورتی پر رنگ و قرمزی دارند، استفاده کنید. اگر رنگ صورت‌تان تیره است باید از رژهای هلویی و نارنجی روشن استفاده کنید. حواس‌تان باشد رنگ قهوه‌ای برای پوست‌های تیره اصلا مناسب نیست.

    همان‌طور که رنگ‌های صورتی کمرنگ و هلویی کمرنگ به هیچ‌وجه به پوست‌های سفید نمی‌خورد. برای ماندگار شدن رژ روی لب هم یک ترفند ویژه انجام دهید؛ اول لب‌تان را با یک مرطوب‌‌کننده لب ماساژ دهید و بعد روی آن پنکیک بزنید. رژ را روی پنکیک بزنید. این طوری ماندگاری رژ بیشتر می‌شود.

     منبع : ایران بانو 


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 12:29 نویسنده : hedi بازدید : 299 ادامه مطلب
    اختصاصی آموزش گام به گام طراحی چهره
    طراحي از چهره موضوعي كه مورد علاقه همه طراحان بوده و هست، مبحث طراحي از چهره است. بسياري از افراد حتي پيش از آغاز به طراحي، تلاشهاي فراواني در اين زمينه داشته و فعاليتها و تمرينات مربوط به طراحي را منحصر به موفقيت در ترسيم چهره مي دانند.

    طراحي از چهره موضوعي كه مورد علاقه همه طراحان بوده و هست، مبحث طراحي از چهره است. بسياري از افراد حتي پيش از آغاز به طراحي، تلاشهاي فراواني در اين زمينه داشته و فعاليتها و تمرينات مربوط به طراحي را منحصر به موفقيت در ترسيم چهره مي دانند.

     براي طراحي از چهره لازم است كه مدل مناسبي داشته باشيد. شما مي توانيد از اشخاص اطراف خودتان درخواست كنيد تا به عنوان سوژه با شما همكاري كنند، در غير اين صورت به كمك آينه اي به اندازه متوسط (كه از چهره خودتان كوچكتر نباشد) به طراحي از چهره خودتان بپردازيد. پس از كسب مهارت كافي، مي توانيد از روي تصاوير و عكسها نيز طراحي كنيد ولي در هر حال تأكيد ما بر طراحي از سوژه عيني است، نه ذهني.

     تناسبات چهره

    براي طراحي از چهره، ابتدا بيضي تخم مرغي شكلي را به عنوان سر، در نظر گرفته، ترسيم نماييد. يك خط عمودي، دو نيمه چپ و راست چهره را به وجود مي آورد و با ترسيم يك خط افقي كه بيضي را به چهار قسمت مساوي تقسيم مي كند، محل چشم ها در چهره مشخص مي شود. چنانچه خط افقي را به پنج قسمت مساوي تقسيم كنيد، اندازه چشمها مشخص مي شود.

     شما متوجه مي شويد كه فاصله بين دو چشم، برابر با يك چشم است نيمه بالاي چهره را براي ابرو، پيشاني و موها در نظر گرفته و در نيمه پاييني به سراغ خط عمدي وسط چهره رفته و به كمك آن محل قرار گيري اجزاي ديگر چهره را پيدا مي كنيم.

     اگر از خط افقي تا پايين بيضي را به دو نيمه تقسيم كنيم، نوك بيني بر روي اين نقطه واقع مي شود. از اين نقطه تا انتهاي بيضي را نيز به نسبت يك سوم و دو سوم علامت گذاري مي كنيم تا خط ميان لبها نيز مشخص شود.

     طراحي از چشم ها

    آموزش طراحی از چشم ها

     
     

     

    پيش از آغاز به طراحي، تمرين مشاهده را انجام دهيد. با دقت به چشمهاي خودتان در آينه نگاه كنيد، دو گوشه داخلي و خارجي چشم، نسبت سفيدي و سياهي كره چشم، حالت پلكها و حركت مردمك در سراسر چشم را بررسي نماييد.

     با مطالعه حالت چشم افراد در مواقع مختلف (تماشاي تلويزيون، مطالعه، خشم، شادي، گريه،هيجان، تفكر و ...) بپردازيد و آنها را بارها و بارها، هم به صورت ذهني و هم به صورت مشاهده دقيق مرور كنيد. ويژگيهاي متفاوت چشم افراد سالخورده و كودكان را مقايسه نماييد.

      فرم ساده چشم شبيه يك بيضي است كه دو گوشه آن با هم تفاوت دارند. گوشه خارجي، زاويه اي بسته دارد و تا سرحد تيرگي مردمك، مثلث كشيده اي را به وجود مي آورد.

      گوشه داخلي، زاويه بازتري دارد و نسبت به گوشه خارجي، شكل مثلث كوچكتري را به خود مي گيرد.

     • مردمكها بدون استثنا شكل دايره دارند، در حالت نگاه عادي، قسمتي از مردمك زير پلك پنهان است. پس مراقب آن باشيد كه دايره مردمك را به طور كامل ترسيم نكنيد، زيرا در اين حالت، چشمها حالت وحشت زده يا متعجب به خود مي گيرند.

      با حركت مردمك به سمت راست يا چپ، حجم پلك نيز كمي تغيير مي كند. پلكهاي بالا و پايين با هم تفاوت عمده اي دارند و حجم مژه ها در پلكها نيز متفاوت است.

     در حين طراحي از چشمها به ياد داشته باشيد كه:

    چشمها را نخست به طور جداگانه بررسي و ترسيم نماييد. پس از تسلط كافي، به طراحي از هر دو چشم بپردازيد. به فاصله چشمها از يكديگر (كه برابر با اندازه يك چشم است) و هماهنگي و تناسب مردمكها با يكديگر توجه داشته باشيد.

     طرحها را كم رنگ بكشيد و به ارزش خط توجه داشته باشيد. در ترسيم مژه ها اغراق نكنيد، آنها را با حجم و اندازه واقعي بكشيد. معمولاً براي پلك پايين چشم، از خط كم رنگ نازك، يا پهناي نوك مداد استفاده مي شود. 

    براي ترسيم پلك پايين و چين و چروكها به جاي خط، از سايه كم رنگ پهناي مداد هم استفاده مي كنند. پس از تمرين كافي، چشمها را با ابروها بكشيد. از ترسيم فرم چشم به طور ذهني اكيداً خودداري كنيد.

     طراحی چشم

     

     

    پيش از آغاز به طراحي، تمرين مشاهده را انجام دهید. با دقت به چشم هاي خودتان در آينه نگاه کنيند، دو گوشه داخلي و خارجي چشم، نسبت سفيدي و سياهي کره چشم، حالت پلک ها و حرکت مردمک در سراسر چشم را ببینیند. 

    با مطالعه حالت چشم افراد در مواقع مختلف(تماشاي تلويزيون، مطالعه، خشم، شادي، گريه، هيجان، تفکر و...) کمک می کند تار بتوانید طراحی دقیقی از چشم داشته باشید در ضمن سعی کنید آن ها را بارها و بارها، هم به صورت ذهني و هم به صورت مشاهده نگاه کنید. ويژگي هاي متفاوت چشم افراد سالخورده و کودکان کمک می کند بتوانید طراحی چشم هاتان قوی شود. 

     

     

     
     

    ♦ فرم ساده چشم شبيه يک بيضي است که دو گوشه آن با هم تفاوت دارند. گوشه خارجي، زاويه اي بسته دارد و تا سرحد تيرگي مردمک، مثلث کشيده اي را به وجود مياورد.
     گوشه داخلي، زاويه بازتري دارد و نسبت به گوشه خارجي، شکل مثلث کوچک تري را به خود مي گيرد.

      مردمک ها بدون استثنا شکل دايره دارند، در حالت نگاه عادي، قسمتي از مردمک زير پلک پنهان می شود. پس مراقب باشید که دايره مردمک را به طور کامل ترسيم نکنید، چون در اين حالت، چشم ها حالت وحشت زده يا متعجب به خود مي گيرد.

      

     
    با حرکت مردمک به سمت راست يا چپ، حجم پلک نيز کمي تغيير مي کند. پلک هاي بالا و پايين با هم تفاوت عمده اي دارند و حجم مژه ها در پلک ها نيز متفاوت است. در حين طراحي از چشم ها یادتان باشد که چشم ها را اول به طور جداگانه بررسي کنید و بکشید. بعد از اینکه دستتان قوی شد طراحی هر دو را انجام دهید به فاصله چشم ها از هم دیگر (که برابر با اندازه يک چشم است) و هماهنگي و تناسب مردمک ها با هم دیگر دقت کنید.

     طرح ها را کم رنگ بکشيد و به ارزش هر خطی که می کشید دقت کنید. در ترسيم مژه ها اغراق نکنيد، آن ها را با حجم و اندازه واقعي بکشيد. برای کشیدن مژه ها، آنها را به بیرون از پلک بکشید، در نظر بگیرید که با خم شدن خط چشم، مژه هم خم می شود و همچنین در نظر داشته باشید که هر چقدر مژه ها به مرکز خط نزدیک می شوند طولشان بلندتر می شود. همان طور که در شکل زیر نشان داده می شود. 

     

     در شکل بالا چشم از بغل نشان داده شده است. دقت کنید که در این زاویه، مردمک چشم بیضی شکل است. در این زاویه شکل چشم بیشتر مثلثی شکل است تا بادامی شکل است. مژه ها هم یه مقدار متفاوت کشیده می شوند. هنوزم وقتی از مرکز چشم دور می شود کوتاه می شود ولی این هم در نظر بگیرید که خمهای دیگری به سمت بالا و پایین در مژه ها ایجاد می شود که در شکل سوم بالا می بینید.

     معمولا براي پلک پايين چشم، از خط کم رنگ نازک، يا پهناي نوک مداد استفاده مي شود. براي ترسيم پلک پايين و چين و چروک ها به جاي خط، از سايه کم رنگ پهناي مداد هم می شود استفاده کرد. پس از تمرين کافي، چشم ها را با ابروها بکشيد. دقت کنید که لازم نیست فرم چشم به طورذهنی بکشید فقط کافی است هرچیز را که می بینید بدون اغراق بکشید.

     

     

    طراحي از ابروها

    آموزش طراحی از از ابروها 

     

      

    براي ترسيم ابروها، بايد به اين نكات توجه داشته باشيد: جهت و حالت ابروها، ضخامت ابروها، فاصله ابرو از چشم و فاصله ابروها از يكديگر.

     نحوه ترسيم: ابتدا مسير و حالت ابرو را خيلي كم رنگ مشخص نماييد. با پهناي مداد، سايه ضخيمي متناسب با پهناي ابرو ترسيم كنيد. در جهت رويش موها با نوك تيز مداد، خطوط واضح و حالت دار بكشيد. ابروها را با توجه به مدلي كه در مقابل داريد، ترسيم كنيد. رويش و جهت موها را به دقت بررسي نماييد.

     نکته ای که باید در نظر داشت این است که لازم نیست موهای خیلی ریز ابرو که به سختی قابل دید هستند را بکشید. در ابتدا فقط یک تن خاکستری را اضافه کنید با مداد 3b. و نقاط سایه دار و تیره را تیره می کنیم.

     مثلا در عکس بالا سمت چپ و پایین این ابروی مردانه تیره تر از بقیه ابرو هست. همچنین نقطه برجسته ابرو را که نور دریافت می کند باید روشن تر گذاشت. حالا مداد تیزی را برداشته و شروع به کشیدن موها به صورت پرتابی و سریع می کنیم هیچ چیز پیچیده نیست و این موها را کاملا تصادفی بکشید.

     فقط کافی است جهت رویش موها را در نظر داشته باشید. حالا با پاک کن تیز چند عدد موی روشن را در لابلای موهای ابرو اضافه می کنیم.  بعد زیر موها را کمی سایه می زنیم که تن پوست دیده می شود.

     

      

    طراحي از بيني
    آموزش طراحی از بینی 

      

     

     

     

    در این آموزش قصد دارم نحوه طراحی از بینی را براتان آموزش دهیم. برای کشیدن بینی باید مطالبی را در نظر داشته باشید :

     بيني برجسته ترين نقطه در چهره افراد است و همچون ديگر اعضاي چهره از تنوع و گوناگوني برخوردار مي باشد. براي ترسيم آن، لازم است شكل ساده آن را (كه عبارت است از مخروط مثلث القاعده) در نظر داشته باشيد.

     فرم بيني را از جهات مختلف روبرو، نيم رخ و سه رخ مورد مطالعه قرار دهيد. به تفاوت اندازه در پره ها، نوك، حجم و ارتفاع بيني در افراد مختلف توجه كنيد سپس به طراحي از شكل بيني خود (به كمك آينه) بپردازيد. در حين طراحي توجه داشته باشيد كه:

     ابتدا فرم كلي را آن گونه كه مي بينيد ترسيم كنيد. به جاي خط، از سايه و پهناي نوك مداد استفاده كنيد. تيره ترين سايه ها در پره هاي بيني ديده مي شود و تنها در همين قسمت هاست كه مي توانيد از خط نيز استفاده كنيد. وقتي به ترسيم بيني از روبرو مي پردازيد فقط در بخشهاي پايين بيني (پره ها و حفره ها) از خط استفاده كنيد.

     از آنجا كه فرم بيني،حجم برجسته اي دارد، به نور و سايه آن بيشتر توجه نماييد. وقتي چهره مدل در زاويه سه رخ يا نيم رخ باشد، مي توانيد از خط نيز براي قسمتي از ارتفاع بيني استفاده كنيد.

     

      

    طراحي از لب

    آموزش طراحی از لب ها 

     

    با مشاهده لبها در افراد مختلف متوجه مي شويد كه فرم لب، در تكميل شخصيت و كاراكتر چهره نقش فراواني دارد. ساختار كلي لب، امكان تغيير پذيري بسيار متنوعي دارد و هماهنگ با حالات روحي يا ظاهري شخص مي تواند جنبه بياني به خود بگيرد.

     فرم لب و دهان خود را در آينه مشاهده كنيد. حالتهاي صحبت كردن، خنديدن، خوردن، خميازه كشيدن، ناراحتي، شادي، اعتراض، فرياد زدن و ... را بررسي كرده و ببينيد كه بيشترن تغيير در كدام قسمت دهان ديده مي شود؟ در گوشه ها يا در قسمت مياني لبها؛ سپس به هماهنگي تغيير حالتها در چشم و لب به طور همزمان بپردازيد.

     علاوه بر حالتهاي رفتاري، به تغيير فرم در اثر تغيير وضعيت سر و چهره (نيم رخ و سه رخ و ...) نيز بپردازيد. با چرخش سر به پهلو، زير يا بالا، لبها نيز تغيير فرم پيدا مي كنند.

     شيوه طراحي از فرم لب:

     

     

     

     براي فرم لب مانند فرم چشم، يك بيضي با گوشه هاي تيز و بسته در نظر بگيريد و آن را از طول و عرض به چهار قسمت تقسيم كنيد. لب بالا معمولاً باريكتر از لب پايين است. گاهي لب بالا و پايين در يك اندازه هستند و بسيار به ندرت پيش مي آيد كه لب بالا ضخيمتر از لب پايين باشد.

     بهتر است كه براي ترسيم فرم لب، به جاي خط، از سايه يا پهناي مداد استفاده كنيد. دو گوشه لب با هم برابر و يك شكل هستند. لب پايين شامل گوشه ها و بخش مركزي يا وسط است. سايه اي كه براي لب بالا در نظر مي گيريد بايد قدري تيره تر از لب پايين با شد. اين تيرگي در گوشه هاي دهان نيز تغيير پيدا مي كند.

    منبع:tarahychehre.ir


    برچسب‌ها :
    شنبه 10 آذر 1397 - 12:17 نویسنده : hedi بازدید : 382 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages